Obchodní podmínky Eshopu

Jak nakupovat

Postup při nákupu

Najděte si z naší nabídky produkt, který chcete objednat.
Nakupujete kliknutím na odkaz "do košíku".
Po kliknutí na ikonu nákupního košíku se otevře obsah košíku, který můžete upravovat, nebo se vrátit kliknutím na odkaz "pokračovat v nákupu".
Objednávku můžete v kterémkoliv okamžiku upravovat. Chcete-li položku odebrat z objednávky, klikněte na políčko "odstranit", počet kusů změníte opomocí šipek – "nahoru nebo dolů".
Po ukončení výběru zboží klikněte na odkaz "Nákupní košík" a pokračujte k "Pokladně".
Pokud jste registrovaný zákaník, vyplňte Vaše uživatelské jméno a heslo.
Pokud jste u nás poprvé, můžete se registrovat
nebo vyplnit jednorázově objednávkový formulář.
V dalších krocích vyplníte způsob platby a doručení.
Potvrzení objednávky Vám zároveň zašleme elektronickou poštou na adresu, kterou uvedete ve Vašem registračním formuláři.
Odeslaná objednávka je brána jako závazná. Podáním objednávky potvrzujete souhlas s dodacími platebními a reklamačními podmínkami.

Ochrana soukromí

Provozovatel internetového obchodu Lionesse zaručuje všem zákazníkům ochranu jejich osobních údajů. Údaje slouží výhradně k úspěšnému vyřízení objednávek a neposkytují se třetím osobám či institucím. Tyto informace se řídí zákonem č. 101/2000Sb. o ochraně osobních údajů.

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky internetového obchodu www.lionesse.cz se řídí níže uvedeným nákupním řádem, platnou legislativou a obchodními zvyklostmi.

Objednání zboží

Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a stvrzuje, že se seznámil/a s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

Potvrzení o přijetí objednávky

Přijetí objednávky s veškerými údaji obdržíte od nás na Vámi udanou e-mailovou adresu.

Dodací podmínky

Zboží zasíláme do 3 pracovních dnů od objednání prostřednictvím České pošty Balíkem do ruky (doruření do 24 hodin, úložní doba na poště je 7 kalendářních dnů).
Způsob doručení: Česká pošta Balík Do ruky(79 Kč). Zboží je zasláno Českou poštou jako Balík Do ruky. Osobní odběr (0 Kč). Při osobním odběru je nutné zboží vyzvednout do 5-ti dnů.
Způsob platby: Na dobírku (30 Kč) Zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí zásilky od dopravce. Doporučujeme si nachystat peníze přesně. Uvedené ceny za dopravu jsou včetně DPH. Při nákupu nad 1000 Kč doprava zdarma.

Uvedené ceny za dopravu jsou včetně DPH

Česká pošta za zboží během přepravy ručí. Proto doporučujeme, aby si kupující vždy zásilku při přebírání od České pošty důkladně prohlédl a v případě jejího poškození zásilku nepřebíral a ihned na místě sepsal s doručovatelem protokol o poškození.

Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a zásilka se prodávajícímu vrátí, bude prodávající zákazníka obratem kontaktovat. Pro opakované zaslání připočte prodávající k ceně poštovné a případně dobírku opakovaně v plné výši.

Záruka a reklamace

Eventuální reklamace, kterých máme 0,001 % z celkového objemu prodaného zboží, prosím, zasílejte na sklad@lionesse.cz. Zásilku je možno vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jejího převzetí. Samotné zboží ani originální obal zboží s veškerým příslušenstvím nesmí být poškozeny, nést znaky používaní či být jinak znehodnocené. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty včetně dodacího listu nebo faktury. Následně bude zákazníkovi převedena příslušná částka, která bude snížena o poštovné a další prokazatelné náklady spojené především s expedicí.

Pokud bude chtít zákazník zásilku či jednotlivé zboží z jakéhokoliv důvodu reklamovat, je nutné, aby podal žádost o reklamaci nejpozději do 7 kalendářních dnů od převzetí zásilky. (viz Reklamační řád).

Zboží nelze vracet v případě, že kupujícím je firma (podnikatel, právnická osoba), neboť kupní smlouva se řídí podle Obch. zák.

Storno objednávky

Objednávku lze stornovat e-mailem, pokud je stávající objednávka přijatá a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodávající nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů s expedicí zboží.

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. O stornu objednávky bude zákazník informován.